#1 2011-08-11 13:48:32

Szuflada

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 29
Punktów :   

Death Knight

Zgodnie z legendą Death Knight to heros poległy w walce który został wskrzeszony aby służyć Lich Kingowi. Death Knight jako klasa może spełniać 2 role Tank lub DPS. Warto zauważyć iż specyficzna mechanika gry rycerzem śmierci pozwala graczowi spełniać obie role w dowolnym drzewku talentów.
Rozgrywka Death Knightem oparta jest na runach które używane są do specjalnych ataków. Dodatkowym atrybutem Death Knighta jest Runic power który generowany jest w czasie walki podobnie do rage wojownika i służy do wzmacniania umiejętności specjalnych. Ponadto Death Knight może w walce korzystać z pomocy ghula lub wskrzesić poległego towarzysza jako nieumarłego.Wartymi wzmianki zdolnościami jest Runeforging. Jest to umiejętność Tworzenia unikalnych enchantów na broń TYLKO DLA DK .Potrafimy także przywołać Death Gate która prowadzi nas prosto do Ebon Hold (dom wszystkich DK).
By grać tą unikalną klasą należy wcześniej dowolną inną wbić 55 level (jest to niezbędne do gry Death Knight).

Dostępna dla: Wszystkie rasy
Podstawowe paski: Życie/Runy/Runic Power
Dostępny rodzaj zbroi: Cloth, Leather, Mail, Plate
Dostępny rodzaj broni: Wszystkie (oprócz broni dystansowych)

Blood - Scieżka Krwi wyróżniająca sie samoleczeniem połączonym z zwiększeniem ataku wraz z trwaniem walki. DK Blood posiada umiejętności zwiekszające heal wraz z zadawanymi atakami jak i umiejętności zwiększające obrżenia oraz critica .Wartą uwagi umiejętnością jest Hysteria i Ruic Weapon . Pierwsza potrafi zwiększyć radykalnie atak na 30 sec kosztem utraty 1-2% hp na sekundę a druga jest to przyzwanie runicznej kopii naszej broni która będzie zadawać takie same obrażenia jak nasz DK (ta umiejętność jest uzależniona od ilości runic power)

Unholy - Przeciwieństwo palka Holy. W tym drzewku nasz DK jest specjalistą od powolnego wykańczania chorobami oraz Używaniem ghuli. W tej ścieżce rozwoju jesteśmy roznosicielami plagi ale także umacniamy nasze ghule . Potrafimy także przyzwać Gargulca który będzie bombardował teren i zadawał nieświęte obrażenia .

Frost - Raj dla każdego kto woli zimne klimaty. Dzięki Frost Presence mamy zwiększony armor oraz zwiększoną Staminę więc jesteśmy trudniejsi do ubicia . Sami zaś zadajemy obrażenia od mrozu oraz posiadamy umiejętności zamrażające przeciwnika . W tym drzewku najlepiej jest używać dwóch broni jednoręcznych ponieważ posiadamy talenty które potęgują ich obrażenia . Posiadamy także umiejętność Horn of Winter która zwiększa nasze i party Siłę i Agility

Wady Klasy:
- Nie może używać tarczy ani broni dystansowych.
- Jego przetrwanie zależy bardziej od specjalnych zdolności niż od pasywnej obrony.
- Zależny od aktywacji Run i generowania Mocy Runicznej.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl