#1 2011-09-12 06:15:19

Mrwa25

Moderator

Zarejestrowany: 2011-08-25
Posty: 8
Punktów :   

Druid Feral DPS (PVE)

Spis rzeczy.

1. Podstawowe informacje.
2. Jak grac.
3. Informacje dodatkowe.

1. Podstawowe informacje.

Druid feral to klasa zadająca obrażenia melee.
Mogą nimi zostać tylko Night elfy.
Mogą nosić zbroje Cloth, Leather.
Mogą posługiwać się bronią taką jak: Staves, One-Handed Maces, Two-Handed Maces, Daggers, Fist Weapons
Najważniejszy stat to agility.
Z Feralem dobrze komponuje się Skining i Leatherworking.

Zalety:
-Stealth
-Szybkość
-Możliwość nagłej zamiany w tanka
-Niezły DPS w przypadku udanej rotacji

Wady:
-Trudny do ogarnięcia
-Wiele bossów na hero ma immune na bleed effecty (a to podstawa naszego dpsu)
-Trzeba kupować drogi regnant na najlepszy buff w grze.

2. Jak grać.

Podstawą naszego dpsu jest odpowiednia rotacja.

a) Gdy bijemy mobka samotnie to nie możemy używać wielu skilli (gdyż wymagają ustawienia za plecami wroga).
Rotacja podstawowa:
Mangle, potem rake, i mangle mangle mangle, rake itd.
Ważne jest jedynie to by rake był na czas odświeżany. Gdy zależy nam na jak największym dpsie to na początku walki wchodzimy w prowl i używamy skilla ravage, potem normalna rotacja podana powyżej.
Jeśli wolimy zestunować mobka i bić go przez chwile bez otrzymywania obrażeń zamiast ravage używamy pounce. (Do bicia mobów w samotności dobrze mieć Idol of Terror.)

b) Gdy bijemy mobka w grupie nasze możliwości są znacznie większe.
Rotacja podstawowa:
(W stealth) Ravage, rake (jeśli mamy idol of terror to mangle, gdy natomiast w pt jest inny druid feral (zarówno tank jak i DPS) to mangle nie jest nam już wcale potrzebne.) mangle , shred, shred, shred i cały czas shred. Z tym że potwór musi mieć na sobie cały czas rake i mangle. Gdy nabijemy pierwsze 5 punktów combo to używamy savage roar, przy kolejnym stacku 5 punktów rip. Stale musimy stale utrzymywać Savage roar i rip. (Jeśli w pt nie ma innych ferali to w momencie gdy skonczy sie nam energia i czekamy aż sie nam przywróci od razu używamy faerie fire i utrzymujemy je na przeciwniku. W utrzymaniu odpowiedniego poziomu energii i dodatkowego zboostowania naszej postaci służy (wzmocniony talentem) tiger's fury i do tego berserk. Gdy zacznie nam brakować energii najpierw używamy tiger's fury, dopiero potem berserk (później używamy tiger's fury za każdym razem gdy jest aktywne). W berserku możemy na spokojnie nabić stacki okolo 3-4 razy 2 skille z 3-4 na pełnych stackach to odświeżenie ripa i savage roar, natomiast trzeci to ferocious bite, gdy mamy naładowany równierz 4 stack to możemy użyc ferocious bite lub zachować go na odświerzenie savage roar lub ripa. W momencie gdy przeciwnik ma mało hp i zabicie go zajmie mniej czasu niż 15 sek to zamiast ripa używamy ferocious bite, natomiast gdy boss padnie w najbliższych 7 sek to zamiast rake używamy shreda.

c) Rotacja na przeciwnika z immune na bleed effect.
(W stealth) Ravage, shred,shred,shred,shred... + savage roar gdy tylko jest 5 combo pointów i tiger's fury gdy tylko jest aktywne. I faerie fire gdy nie mamy energii.

d) Rotacja na przeciwnika z immune na bleed effect i shred.
(W stealth) Ravage, i tak samo jak wyżej z tym że zamiast shred używamy mangle.
(W tym przypadku również wspaniale sprawdzi się Idol of Terror).

e) Rotacja na grupy przeciwników x>2 swipe, swipe swipe, swipe swipe....

Talenty. Takie aby zwiększyć obrażenia przez nas zadawane.

3. Informacje dodatkowe.

Shadowmeld pozwoli nam wyjść z combata co przyda nam sie jak zaagrujemy coś czego aggrować nie powinniśmy oraz poresać ludzi normalnym revivem.

Użycie skilla feral charge gdy jesteśmy wyrzuceni w powietrze powoduje ze nie odnosimy obrażeń (chyba, że nasz target również jest w powietrzu) i szybciej możemy bić znowu bossa.

Druid musi mieć dużo critical rate, gdyż otrzymuje 2 punkty combo zamiast 1 gdy trafi critem.

Gdy przez przypadek zaagrujemy coś czego nie powinniśmy aggrować a jest obok nas ktoś kto może bossa odaggrować od nas używamy barkskina i cover.

Nature's grasp będzie nam potrzebny i przy biciu dużych grup przeciwników na raz, elitek solo i na pvp. Warto go mieć zawsze na pasku.

Dash działa również w prowlu.

Druid może ściągać klątwy, poisony i za pomocą maimu może blokować akcje przeciwnika. (Np Gundrak transformacja bossa) a cyclone wspaniale sprawdzi sie przy Kel Thuzadzie gdy ten użyje mind controla na członka pt, gdzyż nie pozawala na zadawanie obrażeń przez niego i broni go przed otrzymywaniem obrażeń od innych.

Tranquility szybko może pomóc w leczeniu całego rajdu np na Gluth'cie.

Innervate należy zawsze używać na healu gdy ten ma malo many.

Rebirth warto użyć na innym graczu który na cb res.

Hibernate może być bardzo pomocne na grupy potworów typu beast.


Ferals do it from behind

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl