Natural Born Killers

Opis forum


#1 2011-08-11 13:44:19

Szuflada

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 29
Punktów :   

Paladyn

Tak Tak nadszedł czas na opis naszego ukochanego Pana Palka  (ok teraz powaga).

Paladyn czyli wojownik sprawiedliwości i świętości .
Najbardziej specyficzną cechą Paladynów jest ich umiejętność do rzucania błogosławieństw(Blessings), aury(auras), młotki(hammers) oraz ręce(hands). Arsenał Paladyna naprawdę jest ogromny i zawsze dobrze jest mieć Palka w drużynie.Potężny Buffer drużynowy który zadaje niebotyczne obrażenia w Retribution , przyjmie grad ciosów w Protection oraz wyleczy każde rany w Holy .

Podstawowe paski: Życie/Mana
Klasa dostępna dla Ras : Ludzie, Krasnoludy, Draenei, Krwawe Elfy
Może nosić : Cloth, Leather, Mail, Plate, Shield
Dostępne bronie to : 1H i 2H Maces, 1H i 2H Swords, 1H i 2H Axes, Polearms

Drzewka rozwoju Paladyna to:
( KAŻDA z tych ścieżek rozwoju nadaje się zarówno PvP jak i PvE )
Holy – ścieżka rozwoju dla Paladyna pragnącego skoncentrować się na leczeniu swoich towarzyszy. Palladyni uważani są za wybitnych healerów tanków z powodu swej niekończącej się manny oraz Beacon of Light.

Protection – ta ścieżka pozwala Paladynowi na spełnianie roli Tanka podczas raidów. Prot Palkowie uważani są za najlepszych AoE tanków w grze.

Retribution – drzewko talentów pozwalające przekształcić naszego Paladyna w istną maszynkę do zabijania.

Wady Klasy:
- Nie ma tylu zalet i opcji walki co Wojownik
- Nie potrafi nosić tyle rodzajów broni co Wojownik
- Klasa bardzo zależna od ekwipunku

---------------------------------------------------------------------

Paladyni - Obrońcy Świętego Blasku oraz szlachetni wojownicy, paladyni wspierają swych sojuszników dzięki świętym aurom oraz błogosławieństwom, które chronią ich przyjaciół, oraz zwiększają ich umiejętności. Noszący ciężkie zbroje, mogą przetrwać nawet najpotężniejsze obrażenia w czasie walki, kiedy sami leczą zranionych sojuszników oraz wskrzeszają poległych. Paladyni są defensywną klasą stworzoną, aby przeżyć dłużej niż ich przeciwnicy.

No i wlasnie, paladyn holy to taka swoista puszka, zazwyczaj na raidzie pada jako ostatni. Mozna powiedziec ze dlugoletnie granie tym swietym wojownikiem dodaje pewnosci siebie i odwagi w zyciu;p
Na 10manach nasz heal najlepiej sprawdza sie z prejem holy. Prej leczy tylko i wylacznie obszarowo, my natomiast doleczamy raid. Beacona zawsze trzymamy na main lub off tanku, dzieki temu praktycznie mozemy zapomniec o leczeniu jednej osoby.

A teraz troche statystyk:
jesli obudzi was ktos o 12 w nocy i spyta sie, jaki jest najwazniejszy stat dla pala holy, bez zastanowienia powinniscie odpowiedziec: intelect. dlaczego?
100 intelektu = około 1800 many
100 intelektu = około 0,7 crita
100 intelektu = 20 spell power
Więcej inta = Więcej intu z Blessing of Kings , Divine Intellect = więcej many odzyskiwanej przez spelle.

Kolejne staty:
Crit - Uderzenie krytyczne zwiększa nasz heal o 50 % i zmniejsza koszt many o 60%, oraz wraca nam dodatkowe 30 % ( Illumination ) podstawowego kosztu many, więc krytyk z Divine Illumination, Glyph of Seal of Wisdom, Libram of Renewal itd. czar wraca nam manę !!
100 crit = około 2.2%
Haste - Zmniejsza czas rzucania czarów, w przypadku Holy Palladina tylko dwóch Flash of Light oraz Holy Light. Zmniejsza także nasz globalny colddown ( tylko do 1 sec ). Nawet mając 100 % haste co jest niemożliwe, nasze czary nie staną się czarami typu instant cast - Holy Light i Flash of Light z 100 % haste będą castowane przez 1 sekundę.
Mp5 - stat wazny tylko na poczatku gry, gdy jeszcze mamy problemy z mana.

Spell power - tym statem sie nie przejmujemy. wystarczajaco duzo bedziemy go miec z gearu i z intelectu.

Gear... wlasnie, co tu ninjowac? na pve nie przejmujemy sie czy mamy na sobie plate, mail czy leather. mail jest bardzo przyjemny dla pala poniewaz posiada duze ilosci haste i crita, ktorego niestety czasem brakuje w plate kosztem mp5. gorzej z leatherami, tam jest czesto spotykany spirol - stat calkowicie nieprzydatny dla nas. hit rating takze olewamy.
Na gear patrzymy pod katem statow - najbardziej pozadane crit i haste. ale warto pamietac, ze czesto teoretycznie gorszy item tak naprawde jest bardziej pozadany jesli ma sloty na gemy. a gemy - tylko i wylacznie int, aktualnie Brilliant Autumn's Glow (16int). meta gem bierzemy Insightful Earthsiege Diamond - jest to jedyny sensowny gem dla heala. 21inta i szansa na resto 600many cd 45sec.
Takze polecam pogranie troche 2v2 i zakupienie pvp libramu, spory boost dla flash of light.

Profki - jc i bs. dlaczego? jc - mozliwosc wrzucenia do eq 3x 34int - nie do zastapienia. a bonusowo dostajemy mozliwosc zrobienia sobie kox trinka Sapphire Owl ktory zgemowany pod int da nam 74intelectu. drugim trinkiem moglby byc greatness 90inta. jest to naprawde znakomita inwestycja, praktycznie do Trial of the Crusader nie bedzie na co go wymienic. mala porada: gdy greatness odpala nam 300inta, warto uzyc divine plea - uzyskujemy wtedy o wiele wiekszy regen many.
Z bsa natomiast dostajemy dodatkowe sloty na gemy w lapki i wristy.

no i wlasnie. skille.
Pal holy leczy skillami flash of light, holy shock i holy light. do 25k many praktycznie spamujemy flashem, doleczamy shockiem. dopiero powyzej 25k mozna zaczac sie bawic z holy lightem. do odnawiania many uzywamy divine plea. ale uwaga, jesli divine plea jest aktywny, nasze heale lecza o 50% slabiej. mamy wtedy 2 wyjscia. odpalenie skrzydelek lub uzycie divine ilumination (skille tansze o 50%) i leczenie holy lightem. robimy tak oczywiscie wtedy gdy jest taka potrzeba. nalezy starac sie uzywac divine plea co cd, najpozniej przy 80%many. dzieki temu skillowi wymanienie sie palem jest praktycznie niemozliwe (jesli sie leczy z glowa;p)

glyphy:
Glyph of Seal of Light - 5% mocniejsze heale gdy mamy seal of light na sobie
Glyph of Beacon of Light - wieksze eco many, beacon jest bardzo drogi...
Glyph of Flash of Light lub Glyph of Holy Light - co komu odpowiada.

build
wyroznia sie 2 buildy holy prot oraz holy retri. ten pierwszy nastawiony jest na absorbcje obrazen, natomiast drugi na crit i duzy heal. ja zawsze leczylem w holy retri i taki tez zamieszcze tutaj.

http://wow-space.info/menu/kalkulator#p … 0050203000

oczywiscie jest to tylko propozycja buildu, aktualnie gram z troche zmienionym, zrezygnowalem na przyklad z ulepszonego bowa gdyz nie uzywam tego buffa. wole boka. najlepiej jak kazdy gracz ustawi build pod siebie wybierajac talenty najbardziej dla niego przydatne.

to chyba wszystko, jesli cos mi jeszcze wpadnie do glowy to na pewno dopisze. takze zapraszam do dyskusji:)

Offline

 

#2 2011-08-27 02:06:13

Azeri

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-08-22
Posty: 4
Punktów :   

Re: Paladyn

Z paroma rzeczami muszę się nie zgodzić:
1. Build: http://wow-space.info/menu/kalkulator#p … 2300500000
Ten polecam, leczyłem nim od Naxx 25, aż do ToC'a i narzekałem będąc (ach, ta skromność :>) w najlepszej gildii na serverze.
Już wyjaśniam dlaczego wprowadziłem poprawki:
- Enlightened Judgements (2/2): Szufladko mój drogi, dlaczego nie dałeś w ten talent?! Mając go, możesz stać w bezpiecznej odległości od bossa i pykać Wisdomem co jakieś 40 sekund (daje to aż 15% haste!) Dodatkowo   daje to troszkę hita, bez którego jest ogromnie trudno trafić w końcu tym Judgementem żeby dostać tego buffa. W healowaniu jest ważna każda sekunda. To nie jest DPS'owanie w którym po prostu używasz rotacji. Albo ktoś Ci wyleczy i "ukradnie healing" albo Ty to zrobisz i sobie nabijesz cyferki .
- Pursuit of Justice(0/2): Nie widzę sensu w tym talencie - żadnego. Już lepiej było dać 2/5 w Divinity.
- Improved Lay on hands(2/2): Praktycznie tylko z przyzwyczajenia , bo do PvE Aura Mastery i Improved Conc. Aura nigdy mi się w sumie nie przydały
2. Crit czy Haste: Tu zostawiam Wam sprawę do rozstrzygnięcia - ja zawsze byłem zwolennikiem haste, nie ważne czym grałem (mówię o casterach)
3. Libram: Ten z PvP jest dobry ale jak już wejdzie T8 z Ulduarem na czele zacznie się Era dominacji Paladyna również na Multi target Healowaniu (30k many + masa haste/crita robi wrażenie) i polecałbym założyć Coś co daje SP dla Holy Lightu (np. za Valorki). Jak już się ma sporo many Holasem Holy lighty praktycznie wypierają małe Flashe.
4. -Glyphy: Seal of Light (wtf?!) - Glyph dobry ale na PvP nie na PvE. Polecam glyph of Seal of Wisdom zamiast niego.
- Beacon - Dobry sam go używałem ale niektórzy nie są jego zwolennikami i biorą Shocka (1 sec krótszy cd na Holy Shock)
- Wybór jest prosty HOLY LIGHT - multi heal!

W razie problemow z graniem holy palkiem - służę radą. Zarówno w PvP (w sumie żadna sztuka palkiem niestety:( ) jak i PvE. /w Azeri


[img]http://img805.imageshack.us/img805/1217/mojasygna.jpg[/img]

I gdzie jest moj obrazek ja sie pytam?! Wlaczyc mi tagi!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plAzja kwatery na Mazurach